Złoci Rycerze

Najlepszy klan w Margonem.

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2009-02-13 14:48:58

Fury Hate

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-13
Posty: 10
Punktów :   

Poradnik dla Tropiciela

Spis poradnika:
1. Miejsce do ekspienia.
2. Quest na prawdziwego Tropiciela.
3. EQ dla Tropiciela.
4. Umiejętności.
5. Skuteczność płonącej strzały.
6. Dlaczego warto być Tropicielem.



Miejsce do ekspienia

1-5 - Króliki, zające i inne małe insekty(Myśliwska Wioska)
5-7lvl - Zjawy(Stare Ruiny), Szerszenie, Żuki(większe), Szczury (Myśliwska Wioska)
7-16lvl - Niedźwiedzie brunatne, Wilki (Stare Ruiny, Leśna Przełęcz, Orla grań, Dolina Yss), Pancerniki
16-20lvl - Nieumarli(Stare ruiny - zamek), Niedźwiedzie czarne/szare, Wilki czarne, Tygrysy, Czerwie, Pancerniki rogate (Dziewicza Knieja, Las Tropicieli), Gacki szare (Dolina Rozbójników -> Jaskinia Nietoperzy), Rozbójnicy (Eder -> Grota Złoczyńców)
20-30lvl - Demony (Eder -> Siedziba Maga), Gobliny (Las Goblinów, Morwowe Przejście, Podmokła Dolina), Bazyliszki leśne (Zachodnie Rozdroża, Góry Zrębowe)
30-40lvl - Gobliny, Wilcze plemie (Kanion Straceńców) Ghule (Wioska Ghuli), Warany, żółwie itp. (Cienisty Bór, Las Dziwów, Spokojne Przejście, Zasłonięte Jezioro, Słoneczna Wyżyna)
35lvlOrki(Zburzona Twierdza, Nawiedzony Jar), Gnomy leśne (Złowrogie Bagna) oraz Bazyliszki magiczne (Zawiły Bór -> Jaskinia; Kanion Szaleńców -> Jaskinia)
40-50lvl - Harpie, Węże (Mroczny Przesmyk), Bazyliszki magiczne
50-60lvl - Orły, Olbrzymy (Zapomniany Szlak, Kamienna jaskinia, Zdradzieckie przejście sala wyjściowa) Południowy Niedźwiedź Brunatny, Południowy Niedźwiedź Szary, Lochy, Odyńce (Liściaste Rozstaje, Zapomniana Ścieżyna, Gościniec Bardów), Koboldy (Lazurytowa Grota), Galarety (Zapomniany Szlak -> Mokra Grota)
55lvl - Darhouny (Zdradzieckie przejście), Gnolle (Wioska Gnolli, Radosna polana) [Aby się tam dostać trzeba mieć klucz. Jest nagrodą za questa zlecanego w Wiosce Pszczelarzy przez Jofusa.]
60-65lvl - Mnisi, Lazurowe tygrysy oraz Strażnicy Andarum (Andarum Illami, Świątynia Andarum), Gnolle, Darhouny, Mnichy (Zapomniana Ścieżyna - Piwnica Opętanych)
65-75lvl - Jaskiniowe Tolloki (Las Dziwów), Mnisi, Strażnicy Andarum, Darhouny
75-80lvl - Magazynierzy, Duchy, Mnichy biblioteczne (Magazyn Świątyni, Krypta, Biblioteka), Minotaury (Labirynt wyklętych),
80-90lvl - Magazynierzy, Duchy, Mnichy biblioteczne, Bandyci i Turkusowe orły (Kwieciste Przejście, Złudny Trakt), Minotaury; Mnichy, Korredy (Winnica Meflakasti)
90-110lvl - Śnieżna grota i Lodowa Sala (Klucz kupuje się u gnoma stojącego przed wejściem, ale dopiero mając 90lvl); Solna grota (Zawiły bór)
95lvl - Wszystkie wysokolvlowe potworki z okolic Mythar
105lvl - Górale (Wyjący Wąwóz, Babi Wzgórek)
110-130lvl - Górale, Czerwone orki (Orcza Wyżyna, Osada czerwonych orków i tamtejsza jaskinia)
130-160lvl - Gobliny (Orcza Wyżyna -> Lokum Złych Goblinów), Berserkerzy (Zaginiona Dolina, Opuszczona Twierdza), Pradawne orki (Osada czerwonych orków -> Nawiedzone Kazamaty)
160-175lvl - Pradawne orki, Gwardziści (Nawiedzone Kazamaty -> Komnaty i mapki do nich przynależne)
175-185lvl - Furbole (Zapomniany Las, Rozległa Równina) 185-195lvl - Myszwióry (Kanały Nithal, Szlamowe kanały)
195-205lvl - Sekta (Znajduję się poniżej Kanałów Nithal)
205lvl+ - Pająki (Pajęczy Las i Arachnitopia)by Arturi & kała



Hero Quest

Quest dostaniemy od Yfrana(Błędny Szlak)
1 Zadanie Na początek musimy oczyścić okolice mythar z potworków Udowodnij, że nadajesz się na tropiciela.
Zabij: Gawial (0/20)
Zabij: Skorek (0/20)
Zabij: Krokodyl (0/20)
Zabij: Grzechotnik (0/15)
Zabij: Kobra (0/15)
Zabij: Młody gnom leśny (0/5)
Za to otrzymamy: i 44,3k EXPA


2 Zadanie Teraz chciałbym sprawdzić twoją znajomość krainy, a przy okazji zdolność do zdobywania pewnych potrzebnych mi przedmiotów. Mythar jest położone na uboczu, stąd mam problem ze zrobieniem zakupów. Chciałbym, abyś przyniósł mi marchewkę od Esmerili z Ithan, mleko od Maryśki z Przedmieść Karka-han, rybę od Galisa z Torneg, miksturę od Druida Myszora z Werbin, kartofle od Erniego z Eder i fiolkę od Brasza z Mythar. Pamiętaj, Erni pomoże ci tylko wtedy, jeżeli ty mu będziesz pomagał! Będziesz się musiał przespacerować, ale nagrodą będzie kolejna część ekwipunku tropiciela! Jeśli jednak zrobiłeś quest z Ernim na 20lvl wystarczy poprosić go o worek za wcześniejszą pomoc.
Otrzymamy to i 44,3k EXPA


3 Zadanie Negocjacja cen dla Yrfana. PYrfan prosi nas, abyśmy udali się do Herfoga w Werbin. Idziemy i w dialogu, przy dwóch opcjach, jedna ze skórami tygrysa i druga z propozycją przynoszenia lepszych skór, wybieramy tą drugą. Wracamy do Yrfana, a ten mówi, że potrzebuje 15 skór kobry(jest ich dużo na zapomnianym szlaku i w mrocznym przesmyku). Zbieramy i wracam do niego. Zabiera nam skóry i pyta sie: "Czy są kobry w mythar??"- Odpowiedź tak i jeszcze jedno pytanie "ile ich jest"- odpowiedz 1
Nagroda:


4 Zadanie Kolejną próbą będzie próba siły. W okolicach Mythar grasują różne, a w dodatku liczne potwory. Sam sobie nie daję rady z ich zabiciem, ponieważ jest ich za dużo. Dlatego liczę na twoją pomoc. Są dość silne, ale myślę że poradzisz sobie. Chodzi mi dokładnie o zielone i ogniste salamandry, a także o szczególnie groźną jadowitą ropuchę. Strzeż się jej! Pokonaj silne, leśne potwory.
Zabij: Zielona salamandra (0/20)
Zabij: Salamandra ognista (0/15)
Zabij: Jadowita ropucha (0/5)
Po pokonaniu otrzymamy: i 66,4k EXPA

5 Zadanie Teraz przed tobą ostatnia próba. Musisz zdobyć szacunek lasu, udowodnić że to leśne stworzenia boją się ciebie, a nie ty ich. Pokazać skałom w jaskini, drzewom nad nią swoją moc, spryt i umiejętności. Wyślę cię do ukrytej groty, musisz pokonać kryjące się tam zwierzęta. Jednak uważaj! Lata samotności sprawiły, że stały się one bardziej dzikie, niż te na powierzchni. Walka z nimi nie będzie prosta. Czy jesteś gotowy? Yrfan w tym momencie przenosi nas do ukrytej groty. Trzeba zabić:
-Podstępne Kameleony 59lvl *elita*
www.margonem.pl/obrazki/npc/zwi/kameleon03.gif
-Zaczarowane Jaszczury 60lvl *elita*
www.margonem.pl/obrazki/npc/zwi/jaszczur4.gif
-Zabójcze gniewosze 59lvl *elita*
www.margonem.pl/obrazki/npc/zwi/gniew-pla.gif
-Ukryte węże 60lvl *elita*
www.margonem.pl/obrazki/npc/zwi/kobra01.gif
Pamiętajmy, aby wziąć ze sobą kilka mikstur leczących 
Gdy wybijemy wszystkie moby z jaskini podchodzimy do kamiennego liścia, który przeniesie nas do Yrfana.
Nagroda: i 88,6k EXPAby Mistrz Dashi & Mitoor & Anai



EQ Dla Tropiciela

Bronie

Poziom 1
Łuk krótki(Roan, Ithan)(Huslin,Ithan)
---
Proca(Huslin,Ithan)
Poziom 10
Łuk refleksyjny krótki(Roan,Ithan)(Huslin,Ithan)
---
Kusza lekka(Huslin,Ithan)
Poziom 15
Łuk długi(Huslin,Ithan)
Poziom 18
Kusza Ciężka(Huslin,Ithan)
Poziom 20
Przebijak Kotołata (Kotołak)
---
Nocny przebijak Kotołaka *unikat* (Kotołak)
---
Nocny łuk Kotołaka *heroik* (Kotołak)
Poziom 25
Łuk Żywiołów (Quest od Rozalii, Werbin)
Poziom 29
Łuk nocnego trapera (Goblin traper)
Poziom 33
Solidny lodowy łuk (Nutris, Las Tropicieli)
Poziom 36
Magiczna kusza tolloka (Tollok shimger *elita*, cienisty bór)
Poziom 45
Łuk wilczego oka(Wilki, Jaskinia w Kanionie Straceńców)
Poziom 52
Łuk wschodzącego księżyca (Nutris)
Poziom 53
Bluszczowy łuk Kobolda (Koboldy)
Poziom 60
Celność sokoła ( HQ - Yrfan)
Poziom 65
Mroźny łuk gnolla *unikat*
Poziom 73
Kusza nocnego Tropiciela *unikat* (Łowca Skór)
---
Kusza mrocznego Tropiciela *heroik* (Łowca skór)
Poziom 75
Święty łuk Eromosa *unikat* (Quest na 75lvl od Larpagona) [jest dobry tylko, gdy specjalnie ustawimy pod niego umiejętności]
Poziom 85
Świetlisty łuk bandyty *unikat* (Bandyci: Kwieciste, Złudny)
Poziom 90
Ciężka ognista kusza *unikat* (Miłośnik łowców)
Poziom 100
Mrożąca kusza miłośnika *unikat* (Miłośnik łowców)
---
Łuk centaura Zyfryda *unikat* (Centaur Zyfryd, Błękitny szlak)
---
Kusza mistrza Delana *heroiczny* (Miłośnik łowców)
Poziom 135
Strzelba Goonsa Asterusa *heroiczny* (Gobliny)
---
Kościana kusza berserkera *unikat* (Berserkerzy)
Poziom 139
Strzelba ogniowa *unikat* (Gobliny)
Poziom 147
Mocny łuk pradawnego orka *unikat* (Pradawny Ork Łowca)
Poziom 160
Pradawna kusza celności *unikat*
Poziom 185
Rubinowy łuk myświórka *unikat* (Myświóry)
Poziom 207
Łuk zimnych wspomnień *unikat* (Więźniowie pająków)


Strzały

Poziom 1
Krótka strzała(Huslin,Ithan)
Poziom 5
Lepsze krótkie strzały(Huslin,Ithan)
Poziom 10
Czerwona strzała(Huslin,Ithan)
Poziom 15
Mocna krótka strzała(Huslin,Ithan)
Poziom 20
Lodowe strzały Kotołaka (Kotołak, Las Tropicieli)
Poziom 25
Strzała wzmocniona(Huslin,Ithan)
Poziom 29
Strzały trapera (Goblin traper
Poziom 33
Zimna strzała(Nutris, Las Tropicieli)
Poziom 45
Wilcza strzała(Loot z wilków, Krasowa Pieczara)
Poziom 45
Magiczna wilcza strzała *unikat* (Loot z wilków, Krasowa Pieczara)
Poziom 50
Niebieskie strzały(Huslin,Ithan)
Poziom 52
Prawdziwa lodowa strzała(Flineks,Eder)
Poziom 53
Rozdzierające strzały (Koboldy)
Poziom 57
Strzały naładowane prądem węgorza (Trajnalok)
Poziom 65
Zmrożone strzaly gnolla (Gnolle)
Poziom 69
Lodowe bełty (Dulko Hin - Nithal)
Poziom 70
Ogniste perfekcyjne strzały (Łowca skór)
Poziom 76
Strzały wodnego węża (Trajnalok, Frasson)
Poziom 83
Świetliste strzały bandyty(Loot z bandytów, Złudny Trakt)
Poziom 84
Płonące bełty (Dulko Hin - Nithal)
Poziom 90
Ogniste strzały (Gnom w Śnieżnej sali p1)
Poziom 95
Błyskające bełty (Dulko Hin - Nithal)
Poziom 99
Mrożące strzały (Trajnalok, Mythar)
Poziom 100
Strzały ogniowe (Miłośnik łowców)
Poziom 113
Strzały jancybóra (Baca bez łowiec)
Poziom 124
Unikatowe strzały czerwonych orków *unikat* (Czerwone orki)
---
Strzały czerwonych orków(Czerwone Orki)
Poziom 133
Mocne kościane strzały *unikat*


Zbroje

Poziom 5
Zbroja ćwiekowana łowcy(Unil,Ithan)
---
Ćwiekowana zbroja zręczności(Unil,Ithan)
Poziom 6
Ciężka ćwiekowana zbroja zręczności(Unil,Ithan)
Poziom 8
Stara kolczuga łowcy(Unil,Ithan)
Poziom 10
Uszkodzona zbroja paskowa łowcy(Unil,Ithan)
Poziom 15
Mała zbroja Tropiciela (z questa i sklepu od Nutrisa)
Poziom 20
Zbroja paskowa łowcy(Unil,Ithan)
---
Mocny kaftan Kotołaka *unikat*(Kotołak)
Poziom 25
Lekka kolczuga Tropiciela (Nutris, Las tropicieli)
Poziom 29
Gobliński płaszcz natury (Władca krzewów)
---
Płaszcz mocy natury *unikat* (Władca krzewów)
Poziom 36
Lekka kolczuga tropiciela II (Nutris, Las Tropicieli)
Poziom 42
Zbroja łuskowa Thowara *unikat* (Loot z Thowara *elita*, Stare Wyrobisko p.4)
Poziom 43
Płaszcz gnoma łowcy(Loot z gnomów, Złowrogie bagna)
Poziom 49
Turkusowa opieka (Frasson)
Poziom 55
Turkusowa opieka II (Frasson)
Poziom 60
Ochrona tura (HQ, Yrfan)
Poziom 65
Zbroja gnolla łowcy(Loot z gnolli,Radosna Polana,Wioska Gnolli)
Poziom 67
Szmaragdowa zbroja (Frasson, Mythar)
Poziom 71
Zbroja dzielnego Tolloka(Loot z jaskiniowych Tolloków, Barwna Jaskinia w Lesie dziwów)
---
Zbroja tolloka tropiciela *unikat* (tolloki jaskiniowe)
Poziom 75
Kolczuga mrocznego Tropiciela *unikat* (Łowca skór)
Poziom 82
Magiczny kaftan ochronny *unikat* (Krypta) Kaftan bezpieczeństwa Tropiciela *heroik* (Krypta)
Poziom 85
Zbroja łowcy gadów(Inestor,Baraki p.1)
Poziom 95
Bordowa kolczuga tropiciela (Miłośnik łowców)
---
Magiczna kolczuga tropiciela *unikat* (Miłośnik łowców)
Poziom 105
Dobrej jakości magiczna zbroja *unikat* (Miłośnik łowców)
---
Purpurowa ćwekowana zbroja *heroik* (Miłośnik Łowców)
Poziom 141
Goblińska Przebiegłość (Gobliny)
Poziom 166
Pradawny kaftan z ametystem *heroik*
---
Kaftan tropiciela mocy *heroik*
Poziom 186
Myświórowa Szata Magii *unikat* (Myświóry)
Poziom 206
Kaftan dzielnego tropiciela *unikat* (Więźniowie pająków)


Pierścienie

Poziom 11
Pierścień szczurołapa (Quest od Strażnika Bramy)
Poziom 15
Pierścień łowcy (Quest u Nadzorcy Baraków w Ithan)
Poziom 25
Magiczny pierścień zręczności (Barnes, Werbin)
Poziom 30
Pierścień wzmocnienia łowcy(Barners,Werbin)
Poziom 40
Zwinność kota(Barners,Werbin)
---
Moc kota(Barners,Werbin)
---
Mądrość maga(Barners,Werbin)
---
Moc maga(Barners,Werbin)
---
Honor kawalera(Barners,Werbin)
Poziom 40
Pierścień Karmazynowego Mściciela *unikat* (Karmazynowy Mściciel)
Poziom 44
Zwinność Tolloka *unikat*(Loot z Tolloka Shimgera,Cienisty Bór)
Poziom 50
Zwinność tygrysa(Barners,Werbin)
---
Moc zwinnego tygrysa(Barners,Werbin)
---
Mądrość druida(Barners,Werbin)
---
Moc druida(Barners,Werbin)
---
Honor rycerza(Barners,Werbin)
---
Magiczny pierścień druida(Loot z Vonarosa,Zapomniany Szlak)
Poziom 55
Żabie szczęście(Sapras,Mythar)
Poziom 60
Zwinność pantery(Barners,Werbin)
---
Moc pantery(Barners,Werbin)
---
Mądrość czarnoksiężnika(Barners,Werbin)
---
Moc czarnoksiężnika(Barners,Werbin)
---
Honor barona(Barners,Werbin)
---
Sygnet bardzo złego przewodnika *heroiczny* (Zły przewodnik) [na pvp, Żabie szczęście do expa]
Poziom 74
Złoty pierścień wyznawcy *unikat* (Wyznawca ciemnych mocy)
Poziom 75
Żabie szczęscie II (Sapras)
Poziom 78
Pierścień łowcy skór *heroiczny*(Loot z łowcy skór, Magazyn Andarum)
Poziom 80
Pierścień nocnego łowcy *unikat*(Łowca skór)
---
Pierścień sprytu klucznika *unikat* (Zarządca magazynu)
Poziom 85
Pierścień wiedzy orła *unikat*(Loot z orłów, Złudny Trakt)
---
Pierścień bystrości orła *unikat* (Loot z orłów, Złudny Trakt)
Poziom 90
Znakomity pierścień łowcy(Miłośnik łowców 108lvl elita II; Sala lodowatego wiatru)
---
Znakomity pierścień maga(Miłośnik magów 108lvl elita II; Sala magicznego mrozu)
Poziom 95
Żabie szczęście III (Sapras)
Poziom 100
Doskonały pierścień łowcy *unikat* (Miłośnik łowców 108lvl elita II; Sala lodowatego wiatru)
Poziom 113
Słonko bacy *heroik* (Baca bez łowiec)
Poziom 115
Żabie szczęscie IV (Sapras)
Poziom 120
Sygnet jeźdźca V *ulepszony* (Inestor)


Naszyjniki

Poziom 5
Naszyjnik Ochrony (Werbin(Amra))
---
Naszyjnik Życia (Werbin(Amra))
---
Naszyjnik Zwinności (Werbin(Amra))
Poziom 15
Naszyjnik Wielkiej Wiary (Przedmieścia K-H(Quest))
Poziom 19
Naszyjnik Tropiciela (Quest od Torina)
Poziom 20
Naszyjnik Druida(questowy)
---
Amulet Boga Wojny (Ithan(Quest))
Poziom 23
Kocia zwinność(Barners,Werbin)
Poziom 28
Tygrysi naszyjnik(Barners,Werbin)
Poziom 31
Naszyjnik Mrocznego Patryka *unikat* (Mroczny Patryk)
---
Naszyjnik Bardzo Mrocznego Patryka *heroik* (Mroczny Patryk)
Poziom 33
Tygrysie oko(Barners,Werbin)
Poziom 40
Karmazynowy Naszyjnik *unikat* (Karmazynowy Mściciel)
---
Naszyjnik Karmazynowego Mściciela *heroiczny* (Karmazynowy Mściciel)
Poziom 45
Wilcza siła *heroik* (Wilcza paszcza)
Poziom 46
Błękitny Wilczy Naszyjnik *unikat* (Tarmus Wuden)
Poziom 57
Naszyjnik Z Rubinem (Werbin - Quest)
Poziom 60
Naszyjnik Złego Przewodnika *unikat* (Zły Przewodnik)
---
Naszyjnik Bardzo Złego Przewodnika *heroik* (Zły Przewodnik)
Poziom 66
Naszyjnik uniku ergassaj (Quest, Mythar)
Poziom 69
Naszyjnik mnicha (Quest - Trupy w Zniszczonym Opactwie)
Poziom 74
Śmierć niewiernych *unikat* (Wyznawca ciemnych mocy)
Poziom 83
Amulet Opętanego Paladyna *heroik* (Opętany Paladyn
Poziom 85
Naszyjnik Marzyciela *unikat* (quest Historia miłosna z Podgrodzia Nithal, zleca sprzedawca Semren)
Poziom 90
Złoty krasnoludzki naszyjnik *unikat* (Morthen)
---
Złoty naszyjnik Mothena *heroik* (Morthen)
Poziom 110
Królicza łapka *heroik* (Szalone misie)
Poziom 113
Łeb jancybóra *heroik* (Baca bez łowiec)


Rękawice

Poziom 10
Rękawice Tropiciela (Torin, Quest)
Poziom 25
Rękawice magiczne (Ardon: Ratusz K-h, lewe skrzydło)
Poziom 30
Skórzane rękawice gibkości (Eldirk,Ithan)
---
Rękawice zimna(Anaret,Eder)
Poziom 30
Zielone rękawice (Quest u kuglarza z Orlej Grani)
Poziom 31
Bransolety mrocznego Patryka *unikat* (Mroczny Patryk)
---
Bransolety bardzo mrocznego Patryka *heroik* (Mroczny Patryk)
Poziom 33
Zamszowe rękawice herszta *unikat* (Herszt rozbójników, Fort Eder)
Poziom 40
Karmazynowe rękawice *unikat* (Karmazynowy Mściciel)
---
Rękawice Karmazynowego Mściciela *heroiczny* (Karmazynowy Mściciel)
Poziom 50
Magiczne rękawice zniszczenia (Anaret,Eder)
Poziom 55
Magiczne rękawice gawiala (Trajnolaka, Mythar)
Poziom 60
Łapa niedźwiedzia (HQ, Yrfan)
---
Bransolety bardzo złego przewodnika *heroiczny* (Zły przewodnik)
Poziom 70
Rękawice nocy (Łowca skór)
Poziom 73
Rękawice ciemnego grzechotnika (Nutris)
Poziom 82
Rękawice Mnicha *unikat* (Krypta)
Poziom 85
Winogronowe rękawice (Quest od właściciela winiarni Mefla)
Poziom 90
Chabrowe rękawice (Miłośnik magii)
Poziom 100
Rękawice nocnej magii (Kochanka nocy)
---
Rękawiczki Nocnej Kochanki (Kochanka nocy)
---
Rękawice kochanka Nocnej Kochanki *legenda* (Kochanka nocy)
Poziom 103
Zielonkawa magia (Miłośnik magii)
Poziom 110
Duża zręczność centaurów *unikat* (Zyfryd)
---
Duża magia centaurów *unikat* (Zyfryd)
---
Zielona potęga Zyfryda *heroik* (Zyfryd)
Poziom 112
Rękawice teściowej *heroik* (Teściowa Rumcajsa)
Poziom 140
Rękawice Obłąkanego Łowcy *heroik* (Obłąkany Łowca Orków)
---
Rękawice przebiegłego łowcy *legendarny* (Obłąkany łowca orków)
Poziom 206
Złote rękawice kleryka *unikat* (Więźniowie pająków)


Buty

Poziom 10
Buty Endriu (Quest od Endriego z Eder)
Poziom 26
Buty gońca(Anaret, Eder)
Poziom 29
Buty magii natury (Władca krzewów)
---
Buty siły żywiołów (Władca krzewów)
Poziom 31
Buty bardzo mrocznego Patryka *heroiczny* (Mroczny Patryk)
Poziom 34
Buty zwinności herszta *unikat* (Herszt Rozbójnik, Fort Eder)
Poziom 35
Lekkie buty szaraka (Nutris, Las Tropicieli)
Poziom 40
Szybkość Tolloka(Loot z Tolloka Shimgera elita,Cienisty Bór)
---
Karmazynowe buty *unikat* (Karmazynowy Mściciel)
---
Buty karmazynowego mściciela *heroik* (Karmazynowy Mściciel)
Poziom 42
Buty gnoma Figlida(Loot z Gnoma Figlida elita, Złowrogie Bagna)
Poziom 50
Buty Vonarosa(Loot z Vonarosa,Zapomniany Szlak)
Poziom 52
Czarne buty żmii (Nutris, Las Tropicieli)
Poziom 54
Skórzane buty grzechotnika (Quest u Kapitana placówki w Eder)
Poziom 60
Trop jelenia (HQ, Yrfan)
Poziom 64
Zielone buty podróżnika (Quest od Chlasta)
Poziom 69
Dobre buty Tolloka *unikat* (loot z jaskiniowych tolloków)
Poziom 72
Boskie buty uniku *unikat* (Quest ze zwojami)
Poziom 73
Nocne buty szybkości *unikat* (Łowca Skór)
Poziom 74
Buty klucznika *heroiczny*
Poziom 83
Buty sprytnego bandyty *unikat* (Sprytny Bandyta, Kwieciste Przejście)
Poziom 90
Purpurowe buty świetności (Miłośnik magi)
Poziom 100
Buty Nocnej Kochanki *unikat* (Kochanka Nocy)
---
Mocne buty Nocnej Kochanki *heroik* (Kochanka Nocy)
Poziom 120
Orcze buty mocy szamana *unikat* (Orki Szamany)
Poziom 125
Buty Burkoga Lorulka *heroik* (Burkog Lorulk)
Poziom 150
Buty praorka dowódcy *unikat*
Poziom 162
Buty zbroczone krwią *heroik*
Poziom 190
Oszronione Buty Annaniela *heroik*


Hełmy

Poziom 12
Czapka Tropiciela (Torin, Quest)
Poziom 15
Czapka Kartografa (Slin, Quest)
Poziom 20
Magiczny kaptur Kotołaka *unikat* (Kotołak, Las Tropicieli)
---
Kaptur Kotołaka (Kotołak)
Poziom 29 Czapka magii natury (Władca krzewów)
---
Czapka mocy żywiołów *unikat* (Władca krzewów)
---
Czapka żywiołu wody *heroik* (Władca rzek)
Poziom 31
Kapelusz mrocznego Patryka *unikat* (Mroczny Patryk)
---
Kapelusz bardzo mrocznego Patryka - *heroiczny* (Mroczny Patryk)
Poziom 35
Mądrość Tropiciela
Poziom 48
Magiczna czapka druida (Vonaros)
---
Złoty kapelusz maga (Quest - Biuletyn, Karka-han)
Poziom 54
Kapelusz ognistego skorpiona (Nutris, Las Tropicieli)
Poziom 60
Nakrycie sowy (HQ, Yrfan)
Poziom 68
Kaptur barda Felkissiana (Quest - Felkissian, Mythar)
Poziom 70
Nocna czapka (Łowca skór, Magazyn p.1)
Poziom 73
Kaptur mnicha (Mnisi, Biblioteka Andarum)
Poziom 76
Kaptur zwinnego mnicha *unikat* (Mnisi, Biblioteka Andarum)
Poziom 90
Zielona czapka łowcy (Miłośnik łowców)
Poziom 100
Kapelusz Nocnej Kochanki *heroiczny* (Kochanka Nocy)
---
Doskonała czapka kondora *unikat* (Miłośnika łowców)
Poziom 115
Czapka magicznej szybkości *heroik* (Gryfy)
Poziom 132
Opaska Foduga Zolasha *heroik* (Fodug Zolash)
Poziom 140
Hełm obłąkanego łowcy *unikat* (Obłąkany Łowca Orków)
Poziom 166
Kapelusz Fursharaga *heroik*
Poziom 190
Diadem Iskrzącego Wigoru *heroik* (Demonis Pan Nicości)by dervan & Tropiciel Wiatru & wwwtwoprvpl


Umiejętności dla Tropiciela

Witam,
wielu się głowi, jakie to umiejętności (dalej zwane: skill) wybrać, czy z Płonącą strzałą, czy z przebijaniem pancerza, oraz nad tym, czy ma je dobrze rozdane.
Otóż rodzaj skilli, czy to płonąca, czy przebicie zależy tylko i wyłącznie od samego gracza 

Po krótce opiszę specyfikację skilli zarówno z płonącą, jak i z przebiciem...

Płonąca strzała – skille dające mniejszą szybkość w walce (SA), mniej życia, ale dające możliwość wyprowadzenia potężnego ataku, zwłaszcza przy ciosie krytycznym.
Przebicie pancerza – skille dające większą szybkość w walce (SA), więcej życia i z dużą szansą na przebicie pancerza, czyli zadanie wszystkich obrażeń, które zostały wyprowadzone w tym konkretnym ataku (czyli np. wychodzi 698+926 to w enemy wchodzi 698+926), jednak z ujęciem absorbacji (słowem przebicie nie działa na absorbację) (dalej zwane: ABS).

Do mniej więcej 60lvl skille są takie same zarówno pod płonącą, jak i na przebicie, ponieważ przed 60lvl nie opłaca się inwestować w płonącą, po prostu daje zbyt mało obrażeń dodaje 

Teraz powiem jak mniej więcej skille powinny wyglądać na określonych lvlach 


Poziom 29...
Droga Sprytu

Punkty umiejętności (0/5)

Teoria taktyki (2/20)

Wrodzona szybkość (1/18)

Sprawność fizyczna (1/17)

Przebijanie pancerza (1/7)


Poziom 39...
Droga Sprytu

Punkty umiejętności (0/15)

Teoria taktyki (4/20)

Wrodzona szybkość (3/18)

Sprawność fizyczna (3/17)

Przebijanie pancerza (3/7)

Słaby punkt (2/8)


Poziom 49...
Droga Sprytu

Punkty umiejętności (0/25)

Teoria taktyki (6/20)

Wrodzona szybkość (5/18)

Sprawność fizyczna (5/17)

Przebijanie pancerza (5/7)

Słaby punkt (4/8)


Poziom 59 dla Płonącej strzały (Niezbędny reset skilli!)
Droga sprytu

Punkty umiejętności (0/35)

Teoria taktyki (7/20)

Płonąca strzała (6/19)

Wrodzona szybkość (5/18)

Sprawność fizyczna (5/17)

Droga Magii

Teoria magiczna (4/20)

Zdolności magiczne (4/7)

Zwiększenie punktów many (4/15)


Poziom 59 dla Przebicia pancerza...
Droga Sprytu

Punkty umiejętności (0/35)

Teoria taktyki (8/20)

Wrodzona szybkość (7/18)

Sprawność fizyczna (7/17)

Przebijanie pancerza (7/7)

Słaby punkt (5/8)

Droga Magii

Teoria magiczna (1/20)


Poziom 69 dla Płonącej strzały...
Droga sprytu

Punkty umiejętności (0/45)

Teoria taktyki (8/20)

Płonąca strzała (7/19)

Wrodzona szybkość (6/18)

Sprawność fizyczna (6/17)

Droga Magii

Teoria magiczna (6/20)

Zdolności magiczne (7/7) (to nie jest błąd!)

Zwiększenie punktów many (5/15)

Poziom 69 dla Przebicia pancerza...
Droga Sprytu

Punkty umiejętności (0/45)

Teoria taktyki (10/20)

Wrodzona szybkość (9/18)

Sprawność fizyczna (9/17)

Przebijanie pancerza (7/7)

Słaby punkt (6/8)

Droga Magii

Teoria magiczna (2/20)

Potęga magiczna (2/10)


Poziom 79 dla Płonącej strzały...
Droga sprytu

Punkty umiejętności (0/55)

Teoria taktyki (9/20)

Płonąca strzała (8/19)

Wrodzona szybkość (8/18)

Sprawność fizyczna (8/17)

Droga Magii

Teoria magiczna (8/20)

Zdolności magiczne (7/7)

Zwiększenie punktów many (7/15)



Poziom 79 dla Przebicia pancerza...
Droga Sprytu

Punkty umiejętności (0/55)


Teoria taktyki (12/20)

Wrodzona szybkość (11/18)

Sprawność fizyczna (11/17)

Przebijanie pancerza (7/7)

Słaby punkt (7/8)

Droga Magii

Teoria magiczna (4/20)

Potęga magiczna (3/10)

Tyle powinno w zupełności wystarczyć by fryciarz7



Skuteczność Płonącej strzały

Oto tabelka przedstawiająca atak przy użyciu płonącej przy określonym dmg i poziomie płonącej:

img217.imageshack.us/img217/1344/tab1ni0.png
img101.imageshack.us/img101/3527/bab2wm8.png
img218.imageshack.us/img218/7019/tab3rs4.png
img207.imageshack.us/img207/51/tab4cd3.png

Jest trochę duża ale tu mam w 1 pliku
www.speedyshare.com/469263924.html

Legenda:
Na zielono jest zaznaczony największy dmg przy danej ilości many.
Na żółto jest zaznaczony dmg przy 3 użyciach płonącej
Na złoto jest zaznaczony dmg przy 4 użyciach płonącej
Na lazurowo jest zaznaczony dmg przy 5 użyciach płonącej

Myślę, że taka tabelka przyda wam się w doborze poziomu tejże umiejętności.by Rutrr



Dlaczego warto być Tropicielem

No cóż. Najpierw trochę opisze tę profesję, a potem napiszę jej wady i zalety. Tropiciel to postać posługująca się łukiem z obrażeniami magicznymi(w przedmiotach pojawiają się dopiero po 20lvlu). Można powiedzieć, że jest to paladyn na dystans z większym atakiem magicznym niż fizycznym. Po ostatnich zmianach można uznać, że jest to jedna z najlepszych profesji. Według mnie uzbrojenie nie jest drogie, co pozwala posiadać większą ilość pieniędzy. Co będę więcej opisywał. Przejdźmy do rzeczy. W razie błędów, czy braków proszę pisać w postach co dodać/zmienić.

Zalety:
-Rzeczy nie są ani tanie ani drogie. Nie które profesje mają droższe, ale jak na tą profesje to się szybko zbiera pieniądze więc problemu nie powinno być.
-Duże obrażenia magiczne jak i dosyć duże fizyczne przez co rozkładamy przeciwnika za nim do nas dojdzie(czasami).
-Szybkie wbijanie expa. Można uznać, że ta profesja jest dobra na pvp jak i na exp.
-Posiada dużą absorpcję, act jak i acm i dlatego z reguły expimy na potworach magicznych i tymi z trucizną.
-Nie potrzebny jest duży zapasów mixów przez co również oszczędzamy. -Większość osób boi się atakować tropicieli nawet o kilka lvli gorszego od siebie samego.

Wady:
-Mało hp, więc gdy wojowi się uda do nas dojść to kładzie nas na 1 krytyka(chyba, że słaby to co innego)
-Uważany przez większość za najlepszą profesje rzadko kto wyjdzie na pvp, a za tym stoi mało PH i nie będziemy mogli kupować lepszych rzeczy za PH. -Potrzebują strzały do expienia przez co mają mało miejsca w ekwipunku.by DavisX


Pozdrawiam,FuryHate
__
Wrazie problemów proszę pisać na GG : 589633 ;>

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
montaż tempomatu w golfie 4 1,9 tdi 100 km www.narutofight.pun.pl tolloki margonem www.3zakrety.pun.pl www.dawnofnarutov2.pun.pl