Spis poradnika: 1. Miejsce do ekspienia. 2. Quest na prawdziwego Tropiciela. 3. EQ dla Tropiciela. 4. Umiejętności. 5. Skuteczność płonącej strzały. 6. Dlaczego warto być Tropicielem.
Miejsce do ekspienia
1-5 - Króliki, zające i inne małe insekty(Myśliwska Wioska) 5-7lvl - Zjawy(Stare Ruiny), Szerszenie, Żuki(większe), Szczury (Myśliwska Wioska) 7-16lvl - Niedźwiedzie brunatne, Wilki (Stare Ruiny, Leśna Przełęcz, Orla grań, Dolina Yss), Pancerniki 16-20lvl - Nieumarli(Stare ruiny - zamek), Niedźwiedzie czarne/szare, Wilki czarne, Tygrysy, Czerwie, Pancerniki rogate (Dziewicza Knieja, Las Tropicieli), Gacki szare (Dolina Rozbójników -> Jaskinia Nietoperzy), Rozbójnicy (Eder -> Grota Złoczyńców) 20-30lvl - Demony (Eder -> Siedziba Maga), Gobliny (Las Goblinów, Morwowe Przejście, Podmokła Dolina), Bazyliszki leśne (Zachodnie Rozdroża, Góry Zrębowe) 30-40lvl - Gobliny, Wilcze plemie (Kanion Straceńców) Ghule (Wioska Ghuli), Warany, żółwie itp. (Cienisty Bór, Las Dziwów, Spokojne Przejście, Zasłonięte Jezioro, Słoneczna Wyżyna) 35lvlOrki(Zburzona Twierdza, Nawiedzony Jar), Gnomy leśne (Złowrogie Bagna) oraz Bazyliszki magiczne (Zawiły Bór -> Jaskinia; Kanion Szaleńców -> Jaskinia) 40-50lvl - Harpie, Węże (Mroczny Przesmyk), Bazyliszki magiczne 50-60lvl - Orły, Olbrzymy (Zapomniany Szlak, Kamienna jaskinia, Zdradzieckie przejście sala wyjściowa) Południowy Niedźwiedź Brunatny, Południowy Niedźwiedź Szary, Lochy, Odyńce (Liściaste Rozstaje, Zapomniana Ścieżyna, Gościniec Bardów), Koboldy (Lazurytowa Grota), Galarety (Zapomniany Szlak -> Mokra Grota) 55lvl - Darhouny (Zdradzieckie przejście), Gnolle (Wioska Gnolli, Radosna polana) [Aby się tam dostać trzeba mieć klucz. Jest nagrodą za questa zlecanego w Wiosce Pszczelarzy przez Jofusa.] 60-65lvl - Mnisi, Lazurowe tygrysy oraz Strażnicy Andarum (Andarum Illami, Świątynia Andarum), Gnolle, Darhouny, Mnichy (Zapomniana Ścieżyna - Piwnica Opętanych) 65-75lvl - Jaskiniowe Tolloki (Las Dziwów), Mnisi, Strażnicy Andarum, Darhouny 75-80lvl - Magazynierzy, Duchy, Mnichy biblioteczne (Magazyn Świątyni, Krypta, Biblioteka), Minotaury (Labirynt wyklętych), 80-90lvl - Magazynierzy, Duchy, Mnichy biblioteczne, Bandyci i Turkusowe orły (Kwieciste Przejście, Złudny Trakt), Minotaury; Mnichy, Korredy (Winnica Meflakasti) 90-110lvl - Śnieżna grota i Lodowa Sala (Klucz kupuje się u gnoma stojącego przed wejściem, ale dopiero mając 90lvl); Solna grota (Zawiły bór) 95lvl - Wszystkie wysokolvlowe potworki z okolic Mythar 105lvl - Górale (Wyjący Wąwóz, Babi Wzgórek) 110-130lvl - Górale, Czerwone orki (Orcza Wyżyna, Osada czerwonych orków i tamtejsza jaskinia) 130-160lvl - Gobliny (Orcza Wyżyna -> Lokum Złych Goblinów), Berserkerzy (Zaginiona Dolina, Opuszczona Twierdza), Pradawne orki (Osada czerwonych orków -> Nawiedzone Kazamaty) 160-175lvl - Pradawne orki, Gwardziści (Nawiedzone Kazamaty -> Komnaty i mapki do nich przynależne) 175-185lvl - Furbole (Zapomniany Las, Rozległa Równina) 185-195lvl - Myszwióry (Kanały Nithal, Szlamowe kanały) 195-205lvl - Sekta (Znajduję się poniżej Kanałów Nithal) 205lvl+ - Pająki (Pajęczy Las i Arachnitopia)by Arturi & kała
Hero Quest
Quest dostaniemy od Yfrana(Błędny Szlak) 1 Zadanie Na początek musimy oczyścić okolice mythar z potworków Udowodnij, że nadajesz się na tropiciela. Zabij: Gawial (0/20) Zabij: Skorek (0/20) Zabij: Krokodyl (0/20) Zabij: Grzechotnik (0/15) Zabij: Kobra (0/15) Zabij: Młody gnom leśny (0/5) Za to otrzymamy: i 44,3k EXPA
2 Zadanie Teraz chciałbym sprawdzić twoją znajomość krainy, a przy okazji zdolność do zdobywania pewnych potrzebnych mi przedmiotów. Mythar jest położone na uboczu, stąd mam problem ze zrobieniem zakupów. Chciałbym, abyś przyniósł mi marchewkę od Esmerili z Ithan, mleko od Maryśki z Przedmieść Karka-han, rybę od Galisa z Torneg, miksturę od Druida Myszora z Werbin, kartofle od Erniego z Eder i fiolkę od Brasza z Mythar. Pamiętaj, Erni pomoże ci tylko wtedy, jeżeli ty mu będziesz pomagał! Będziesz się musiał przespacerować, ale nagrodą będzie kolejna część ekwipunku tropiciela! Jeśli jednak zrobiłeś quest z Ernim na 20lvl wystarczy poprosić go o worek za wcześniejszą pomoc. Otrzymamy to i 44,3k EXPA
3 Zadanie Negocjacja cen dla Yrfana. PYrfan prosi nas, abyśmy udali się do Herfoga w Werbin. Idziemy i w dialogu, przy dwóch opcjach, jedna ze skórami tygrysa i druga z propozycją przynoszenia lepszych skór, wybieramy tą drugą. Wracamy do Yrfana, a ten mówi, że potrzebuje 15 skór kobry(jest ich dużo na zapomnianym szlaku i w mrocznym przesmyku). Zbieramy i wracam do niego. Zabiera nam skóry i pyta sie: "Czy są kobry w mythar??"- Odpowiedź tak i jeszcze jedno pytanie "ile ich jest"- odpowiedz 1 Nagroda:
4 Zadanie Kolejną próbą będzie próba siły. W okolicach Mythar grasują różne, a w dodatku liczne potwory. Sam sobie nie daję rady z ich zabiciem, ponieważ jest ich za dużo. Dlatego liczę na twoją pomoc. Są dość silne, ale myślę że poradzisz sobie. Chodzi mi dokładnie o zielone i ogniste salamandry, a także o szczególnie groźną jadowitą ropuchę. Strzeż się jej! Pokonaj silne, leśne potwory. Zabij: Zielona salamandra (0/20) Zabij: Salamandra ognista (0/15) Zabij: Jadowita ropucha (0/5) Po pokonaniu otrzymamy: i 66,4k EXPA
5 Zadanie Teraz przed tobą ostatnia próba. Musisz zdobyć szacunek lasu, udowodnić że to leśne stworzenia boją się ciebie, a nie ty ich. Pokazać skałom w jaskini, drzewom nad nią swoją moc, spryt i umiejętności. Wyślę cię do ukrytej groty, musisz pokonać kryjące się tam zwierzęta. Jednak uważaj! Lata samotności sprawiły, że stały się one bardziej dzikie, niż te na powierzchni. Walka z nimi nie będzie prosta. Czy jesteś gotowy? Yrfan w tym momencie przenosi nas do ukrytej groty. Trzeba zabić: -Podstępne Kameleony 59lvl *elita* www.margonem.pl/obrazki/npc/zwi/kameleon03.gif -Zaczarowane Jaszczury 60lvl *elita* www.margonem.pl/obrazki/npc/zwi/jaszczur4.gif -Zabójcze gniewosze 59lvl *elita* www.margonem.pl/obrazki/npc/zwi/gniew-pla.gif -Ukryte węże 60lvl *elita* www.margonem.pl/obrazki/npc/zwi/kobra01.gif Pamiętajmy, aby wziąć ze sobą kilka mikstur leczących Gdy wybijemy wszystkie moby z jaskini podchodzimy do kamiennego liścia, który przeniesie nas do Yrfana. Nagroda: i 88,6k EXPAby Mistrz Dashi & Mitoor & Anai
EQ Dla Tropiciela
Bronie
Poziom 1 Łuk krótki(Roan, Ithan)(Huslin,Ithan) --- Proca(Huslin,Ithan) Poziom 10 Łuk refleksyjny krótki(Roan,Ithan)(Huslin,Ithan) --- Kusza lekka(Huslin,Ithan) Poziom 15 Łuk długi(Huslin,Ithan) Poziom 18 Kusza Ciężka(Huslin,Ithan) Poziom 20 Przebijak Kotołata (Kotołak) --- Nocny przebijak Kotołaka *unikat* (Kotołak) --- Nocny łuk Kotołaka *heroik* (Kotołak) Poziom 25 Łuk Żywiołów (Quest od Rozalii, Werbin) Poziom 29 Łuk nocnego trapera (Goblin traper) Poziom 33 Solidny lodowy łuk (Nutris, Las Tropicieli) Poziom 36 Magiczna kusza tolloka (Tollok shimger *elita*, cienisty bór) Poziom 45 Łuk wilczego oka(Wilki, Jaskinia w Kanionie Straceńców) Poziom 52 Łuk wschodzącego księżyca (Nutris) Poziom 53 Bluszczowy łuk Kobolda (Koboldy) Poziom 60 Celność sokoła ( HQ - Yrfan) Poziom 65 Mroźny łuk gnolla *unikat* Poziom 73 Kusza nocnego Tropiciela *unikat* (Łowca Skór) --- Kusza mrocznego Tropiciela *heroik* (Łowca skór) Poziom 75 Święty łuk Eromosa *unikat* (Quest na 75lvl od Larpagona) [jest dobry tylko, gdy specjalnie ustawimy pod niego umiejętności] Poziom 85 Świetlisty łuk bandyty *unikat* (Bandyci: Kwieciste, Złudny) Poziom 90 Ciężka ognista kusza *unikat* (Miłośnik łowców) Poziom 100 Mrożąca kusza miłośnika *unikat* (Miłośnik łowców) --- Łuk centaura Zyfryda *unikat* (Centaur Zyfryd, Błękitny szlak) --- Kusza mistrza Delana *heroiczny* (Miłośnik łowców) Poziom 135 Strzelba Goonsa Asterusa *heroiczny* (Gobliny) --- Kościana kusza berserkera *unikat* (Berserkerzy) Poziom 139 Strzelba ogniowa *unikat* (Gobliny) Poziom 147 Mocny łuk pradawnego orka *unikat* (Pradawny Ork Łowca) Poziom 160 Pradawna kusza celności *unikat* Poziom 185 Rubinowy łuk myświórka *unikat* (Myświóry) Poziom 207 Łuk zimnych wspomnień *unikat* (Więźniowie pająków)
Strzały
Poziom 1 Krótka strzała(Huslin,Ithan) Poziom 5 Lepsze krótkie strzały(Huslin,Ithan) Poziom 10 Czerwona strzała(Huslin,Ithan) Poziom 15 Mocna krótka strzała(Huslin,Ithan) Poziom 20 Lodowe strzały Kotołaka (Kotołak, Las Tropicieli) Poziom 25 Strzała wzmocniona(Huslin,Ithan) Poziom 29 Strzały trapera (Goblin traper Poziom 33 Zimna strzała(Nutris, Las Tropicieli) Poziom 45 Wilcza strzała(Loot z wilków, Krasowa Pieczara) Poziom 45 Magiczna wilcza strzała *unikat* (Loot z wilków, Krasowa Pieczara) Poziom 50 Niebieskie strzały(Huslin,Ithan) Poziom 52 Prawdziwa lodowa strzała(Flineks,Eder) Poziom 53 Rozdzierające strzały (Koboldy) Poziom 57 Strzały naładowane prądem węgorza (Trajnalok) Poziom 65 Zmrożone strzaly gnolla (Gnolle) Poziom 69 Lodowe bełty (Dulko Hin - Nithal) Poziom 70 Ogniste perfekcyjne strzały (Łowca skór) Poziom 76 Strzały wodnego węża (Trajnalok, Frasson) Poziom 83 Świetliste strzały bandyty(Loot z bandytów, Złudny Trakt) Poziom 84 Płonące bełty (Dulko Hin - Nithal) Poziom 90 Ogniste strzały (Gnom w Śnieżnej sali p1) Poziom 95 Błyskające bełty (Dulko Hin - Nithal) Poziom 99 Mrożące strzały (Trajnalok, Mythar) Poziom 100 Strzały ogniowe (Miłośnik łowców) Poziom 113 Strzały jancybóra (Baca bez łowiec) Poziom 124 Unikatowe strzały czerwonych orków *unikat* (Czerwone orki) --- Strzały czerwonych orków(Czerwone Orki) Poziom 133 Mocne kościane strzały *unikat*
Zbroje
Poziom 5 Zbroja ćwiekowana łowcy(Unil,Ithan) --- Ćwiekowana zbroja zręczności(Unil,Ithan) Poziom 6 Ciężka ćwiekowana zbroja zręczności(Unil,Ithan) Poziom 8 Stara kolczuga łowcy(Unil,Ithan) Poziom 10 Uszkodzona zbroja paskowa łowcy(Unil,Ithan) Poziom 15 Mała zbroja Tropiciela (z questa i sklepu od Nutrisa) Poziom 20 Zbroja paskowa łowcy(Unil,Ithan) --- Mocny kaftan Kotołaka *unikat*(Kotołak) Poziom 25 Lekka kolczuga Tropiciela (Nutris, Las tropicieli) Poziom 29 Gobliński płaszcz natury (Władca krzewów) --- Płaszcz mocy natury *unikat* (Władca krzewów) Poziom 36 Lekka kolczuga tropiciela II (Nutris, Las Tropicieli) Poziom 42 Zbroja łuskowa Thowara *unikat* (Loot z Thowara *elita*, Stare Wyrobisko p.4) Poziom 43 Płaszcz gnoma łowcy(Loot z gnomów, Złowrogie bagna) Poziom 49 Turkusowa opieka (Frasson) Poziom 55 Turkusowa opieka II (Frasson) Poziom 60 Ochrona tura (HQ, Yrfan) Poziom 65 Zbroja gnolla łowcy(Loot z gnolli,Radosna Polana,Wioska Gnolli) Poziom 67 Szmaragdowa zbroja (Frasson, Mythar) Poziom 71 Zbroja dzielnego Tolloka(Loot z jaskiniowych Tolloków, Barwna Jaskinia w Lesie dziwów) --- Zbroja tolloka tropiciela *unikat* (tolloki jaskiniowe) Poziom 75 Kolczuga mrocznego Tropiciela *unikat* (Łowca skór) Poziom 82 Magiczny kaftan ochronny *unikat* (Krypta) Kaftan bezpieczeństwa Tropiciela *heroik* (Krypta) Poziom 85 Zbroja łowcy gadów(Inestor,Baraki p.1) Poziom 95 Bordowa kolczuga tropiciela (Miłośnik łowców) --- Magiczna kolczuga tropiciela *unikat* (Miłośnik łowców) Poziom 105 Dobrej jakości magiczna zbroja *unikat* (Miłośnik łowców) --- Purpurowa ćwekowana zbroja *heroik* (Miłośnik Łowców) Poziom 141 Goblińska Przebiegłość (Gobliny) Poziom 166 Pradawny kaftan z ametystem *heroik* --- Kaftan tropiciela mocy *heroik* Poziom 186 Myświórowa Szata Magii *unikat* (Myświóry) Poziom 206 Kaftan dzielnego tropiciela *unikat* (Więźniowie pająków)
Pierścienie
Poziom 11 Pierścień szczurołapa (Quest od Strażnika Bramy) Poziom 15 Pierścień łowcy (Quest u Nadzorcy Baraków w Ithan) Poziom 25 Magiczny pierścień zręczności (Barnes, Werbin) Poziom 30 Pierścień wzmocnienia łowcy(Barners,Werbin) Poziom 40 Zwinność kota(Barners,Werbin) --- Moc kota(Barners,Werbin) --- Mądrość maga(Barners,Werbin) --- Moc maga(Barners,Werbin) --- Honor kawalera(Barners,Werbin) Poziom 40 Pierścień Karmazynowego Mściciela *unikat* (Karmazynowy Mściciel) Poziom 44 Zwinność Tolloka *unikat*(Loot z Tolloka Shimgera,Cienisty Bór) Poziom 50 Zwinność tygrysa(Barners,Werbin) --- Moc zwinnego tygrysa(Barners,Werbin) --- Mądrość druida(Barners,Werbin) --- Moc druida(Barners,Werbin) --- Honor rycerza(Barners,Werbin) --- Magiczny pierścień druida(Loot z Vonarosa,Zapomniany Szlak) Poziom 55 Żabie szczęście(Sapras,Mythar) Poziom 60 Zwinność pantery(Barners,Werbin) --- Moc pantery(Barners,Werbin) --- Mądrość czarnoksiężnika(Barners,Werbin) --- Moc czarnoksiężnika(Barners,Werbin) --- Honor barona(Barners,Werbin) --- Sygnet bardzo złego przewodnika *heroiczny* (Zły przewodnik) [na pvp, Żabie szczęście do expa] Poziom 74 Złoty pierścień wyznawcy *unikat* (Wyznawca ciemnych mocy) Poziom 75 Żabie szczęscie II (Sapras) Poziom 78 Pierścień łowcy skór *heroiczny*(Loot z łowcy skór, Magazyn Andarum) Poziom 80 Pierścień nocnego łowcy *unikat*(Łowca skór) --- Pierścień sprytu klucznika *unikat* (Zarządca magazynu) Poziom 85 Pierścień wiedzy orła *unikat*(Loot z orłów, Złudny Trakt) --- Pierścień bystrości orła *unikat* (Loot z orłów, Złudny Trakt) Poziom 90 Znakomity pierścień łowcy(Miłośnik łowców 108lvl elita II; Sala lodowatego wiatru) --- Znakomity pierścień maga(Miłośnik magów 108lvl elita II; Sala magicznego mrozu) Poziom 95 Żabie szczęście III (Sapras) Poziom 100 Doskonały pierścień łowcy *unikat* (Miłośnik łowców 108lvl elita II; Sala lodowatego wiatru) Poziom 113 Słonko bacy *heroik* (Baca bez łowiec) Poziom 115 Żabie szczęscie IV (Sapras) Poziom 120 Sygnet jeźdźca V *ulepszony* (Inestor)
Naszyjniki
Poziom 5 Naszyjnik Ochrony (Werbin(Amra)) --- Naszyjnik Życia (Werbin(Amra)) --- Naszyjnik Zwinności (Werbin(Amra)) Poziom 15 Naszyjnik Wielkiej Wiary (Przedmieścia K-H(Quest)) Poziom 19 Naszyjnik Tropiciela (Quest od Torina) Poziom 20 Naszyjnik Druida(questowy) --- Amulet Boga Wojny (Ithan(Quest)) Poziom 23 Kocia zwinność(Barners,Werbin) Poziom 28 Tygrysi naszyjnik(Barners,Werbin) Poziom 31 Naszyjnik Mrocznego Patryka *unikat* (Mroczny Patryk) --- Naszyjnik Bardzo Mrocznego Patryka *heroik* (Mroczny Patryk) Poziom 33 Tygrysie oko(Barners,Werbin) Poziom 40 Karmazynowy Naszyjnik *unikat* (Karmazynowy Mściciel) --- Naszyjnik Karmazynowego Mściciela *heroiczny* (Karmazynowy Mściciel) Poziom 45 Wilcza siła *heroik* (Wilcza paszcza) Poziom 46 Błękitny Wilczy Naszyjnik *unikat* (Tarmus Wuden) Poziom 57 Naszyjnik Z Rubinem (Werbin - Quest) Poziom 60 Naszyjnik Złego Przewodnika *unikat* (Zły Przewodnik) --- Naszyjnik Bardzo Złego Przewodnika *heroik* (Zły Przewodnik) Poziom 66 Naszyjnik uniku ergassaj (Quest, Mythar) Poziom 69 Naszyjnik mnicha (Quest - Trupy w Zniszczonym Opactwie) Poziom 74 Śmierć niewiernych *unikat* (Wyznawca ciemnych mocy) Poziom 83 Amulet Opętanego Paladyna *heroik* (Opętany Paladyn Poziom 85 Naszyjnik Marzyciela *unikat* (quest Historia miłosna z Podgrodzia Nithal, zleca sprzedawca Semren) Poziom 90 Złoty krasnoludzki naszyjnik *unikat* (Morthen) --- Złoty naszyjnik Mothena *heroik* (Morthen) Poziom 110 Królicza łapka *heroik* (Szalone misie) Poziom 113 Łeb jancybóra *heroik* (Baca bez łowiec)
Rękawice
Poziom 10 Rękawice Tropiciela (Torin, Quest) Poziom 25 Rękawice magiczne (Ardon: Ratusz K-h, lewe skrzydło) Poziom 30 Skórzane rękawice gibkości (Eldirk,Ithan) --- Rękawice zimna(Anaret,Eder) Poziom 30 Zielone rękawice (Quest u kuglarza z Orlej Grani) Poziom 31 Bransolety mrocznego Patryka *unikat* (Mroczny Patryk) --- Bransolety bardzo mrocznego Patryka *heroik* (Mroczny Patryk) Poziom 33 Zamszowe rękawice herszta *unikat* (Herszt rozbójników, Fort Eder) Poziom 40 Karmazynowe rękawice *unikat* (Karmazynowy Mściciel) --- Rękawice Karmazynowego Mściciela *heroiczny* (Karmazynowy Mściciel) Poziom 50 Magiczne rękawice zniszczenia (Anaret,Eder) Poziom 55 Magiczne rękawice gawiala (Trajnolaka, Mythar) Poziom 60 Łapa niedźwiedzia (HQ, Yrfan) --- Bransolety bardzo złego przewodnika *heroiczny* (Zły przewodnik) Poziom 70 Rękawice nocy (Łowca skór) Poziom 73 Rękawice ciemnego grzechotnika (Nutris) Poziom 82 Rękawice Mnicha *unikat* (Krypta) Poziom 85 Winogronowe rękawice (Quest od właściciela winiarni Mefla) Poziom 90 Chabrowe rękawice (Miłośnik magii) Poziom 100 Rękawice nocnej magii (Kochanka nocy) --- Rękawiczki Nocnej Kochanki (Kochanka nocy) --- Rękawice kochanka Nocnej Kochanki *legenda* (Kochanka nocy) Poziom 103 Zielonkawa magia (Miłośnik magii) Poziom 110 Duża zręczność centaurów *unikat* (Zyfryd) --- Duża magia centaurów *unikat* (Zyfryd) --- Zielona potęga Zyfryda *heroik* (Zyfryd) Poziom 112 Rękawice teściowej *heroik* (Teściowa Rumcajsa) Poziom 140 Rękawice Obłąkanego Łowcy *heroik* (Obłąkany Łowca Orków) --- Rękawice przebiegłego łowcy *legendarny* (Obłąkany łowca orków) Poziom 206 Złote rękawice kleryka *unikat* (Więźniowie pająków)
Buty
Poziom 10 Buty Endriu (Quest od Endriego z Eder) Poziom 26 Buty gońca(Anaret, Eder) Poziom 29 Buty magii natury (Władca krzewów) --- Buty siły żywiołów (Władca krzewów) Poziom 31 Buty bardzo mrocznego Patryka *heroiczny* (Mroczny Patryk) Poziom 34 Buty zwinności herszta *unikat* (Herszt Rozbójnik, Fort Eder) Poziom 35 Lekkie buty szaraka (Nutris, Las Tropicieli) Poziom 40 Szybkość Tolloka(Loot z Tolloka Shimgera elita,Cienisty Bór) --- Karmazynowe buty *unikat* (Karmazynowy Mściciel) --- Buty karmazynowego mściciela *heroik* (Karmazynowy Mściciel) Poziom 42 Buty gnoma Figlida(Loot z Gnoma Figlida elita, Złowrogie Bagna) Poziom 50 Buty Vonarosa(Loot z Vonarosa,Zapomniany Szlak) Poziom 52 Czarne buty żmii (Nutris, Las Tropicieli) Poziom 54 Skórzane buty grzechotnika (Quest u Kapitana placówki w Eder) Poziom 60 Trop jelenia (HQ, Yrfan) Poziom 64 Zielone buty podróżnika (Quest od Chlasta) Poziom 69 Dobre buty Tolloka *unikat* (loot z jaskiniowych tolloków) Poziom 72 Boskie buty uniku *unikat* (Quest ze zwojami) Poziom 73 Nocne buty szybkości *unikat* (Łowca Skór) Poziom 74 Buty klucznika *heroiczny* Poziom 83 Buty sprytnego bandyty *unikat* (Sprytny Bandyta, Kwieciste Przejście) Poziom 90 Purpurowe buty świetności (Miłośnik magi) Poziom 100 Buty Nocnej Kochanki *unikat* (Kochanka Nocy) --- Mocne buty Nocnej Kochanki *heroik* (Kochanka Nocy) Poziom 120 Orcze buty mocy szamana *unikat* (Orki Szamany) Poziom 125 Buty Burkoga Lorulka *heroik* (Burkog Lorulk) Poziom 150 Buty praorka dowódcy *unikat* Poziom 162 Buty zbroczone krwią *heroik* Poziom 190 Oszronione Buty Annaniela *heroik*
Hełmy
Poziom 12 Czapka Tropiciela (Torin, Quest) Poziom 15 Czapka Kartografa (Slin, Quest) Poziom 20 Magiczny kaptur Kotołaka *unikat* (Kotołak, Las Tropicieli) --- Kaptur Kotołaka (Kotołak) Poziom 29 Czapka magii natury (Władca krzewów) --- Czapka mocy żywiołów *unikat* (Władca krzewów) --- Czapka żywiołu wody *heroik* (Władca rzek) Poziom 31 Kapelusz mrocznego Patryka *unikat* (Mroczny Patryk) --- Kapelusz bardzo mrocznego Patryka - *heroiczny* (Mroczny Patryk) Poziom 35 Mądrość Tropiciela Poziom 48 Magiczna czapka druida (Vonaros) --- Złoty kapelusz maga (Quest - Biuletyn, Karka-han) Poziom 54 Kapelusz ognistego skorpiona (Nutris, Las Tropicieli) Poziom 60 Nakrycie sowy (HQ, Yrfan) Poziom 68 Kaptur barda Felkissiana (Quest - Felkissian, Mythar) Poziom 70 Nocna czapka (Łowca skór, Magazyn p.1) Poziom 73 Kaptur mnicha (Mnisi, Biblioteka Andarum) Poziom 76 Kaptur zwinnego mnicha *unikat* (Mnisi, Biblioteka Andarum) Poziom 90 Zielona czapka łowcy (Miłośnik łowców) Poziom 100 Kapelusz Nocnej Kochanki *heroiczny* (Kochanka Nocy) --- Doskonała czapka kondora *unikat* (Miłośnika łowców) Poziom 115 Czapka magicznej szybkości *heroik* (Gryfy) Poziom 132 Opaska Foduga Zolasha *heroik* (Fodug Zolash) Poziom 140 Hełm obłąkanego łowcy *unikat* (Obłąkany Łowca Orków) Poziom 166 Kapelusz Fursharaga *heroik* Poziom 190 Diadem Iskrzącego Wigoru *heroik* (Demonis Pan Nicości)by dervan & Tropiciel Wiatru & wwwtwoprvpl
Umiejętności dla Tropiciela
Witam, wielu się głowi, jakie to umiejętności (dalej zwane: skill) wybrać, czy z Płonącą strzałą, czy z przebijaniem pancerza, oraz nad tym, czy ma je dobrze rozdane. Otóż rodzaj skilli, czy to płonąca, czy przebicie zależy tylko i wyłącznie od samego gracza
Po krótce opiszę specyfikację skilli zarówno z płonącą, jak i z przebiciem...
Płonąca strzała – skille dające mniejszą szybkość w walce (SA), mniej życia, ale dające możliwość wyprowadzenia potężnego ataku, zwłaszcza przy ciosie krytycznym. Przebicie pancerza – skille dające większą szybkość w walce (SA), więcej życia i z dużą szansą na przebicie pancerza, czyli zadanie wszystkich obrażeń, które zostały wyprowadzone w tym konkretnym ataku (czyli np. wychodzi 698+926 to w enemy wchodzi 698+926), jednak z ujęciem absorbacji (słowem przebicie nie działa na absorbację) (dalej zwane: ABS).
Do mniej więcej 60lvl skille są takie same zarówno pod płonącą, jak i na przebicie, ponieważ przed 60lvl nie opłaca się inwestować w płonącą, po prostu daje zbyt mało obrażeń dodaje
Teraz powiem jak mniej więcej skille powinny wyglądać na określonych lvlach
Poziom 29... Droga Sprytu
Punkty umiejętności (0/5)
Teoria taktyki (2/20)
Wrodzona szybkość (1/18)
Sprawność fizyczna (1/17)
Przebijanie pancerza (1/7)
Poziom 39... Droga Sprytu
Punkty umiejętności (0/15)
Teoria taktyki (4/20)
Wrodzona szybkość (3/18)
Sprawność fizyczna (3/17)
Przebijanie pancerza (3/7)
Słaby punkt (2/8)
Poziom 49... Droga Sprytu
Punkty umiejętności (0/25)
Teoria taktyki (6/20)
Wrodzona szybkość (5/18)
Sprawność fizyczna (5/17)
Przebijanie pancerza (5/7)
Słaby punkt (4/8)
Poziom 59 dla Płonącej strzały (Niezbędny reset skilli!) Droga sprytu
Punkty umiejętności (0/35)
Teoria taktyki (7/20)
Płonąca strzała (6/19)
Wrodzona szybkość (5/18)
Sprawność fizyczna (5/17)
Droga Magii
Teoria magiczna (4/20)
Zdolności magiczne (4/7)
Zwiększenie punktów many (4/15)
Poziom 59 dla Przebicia pancerza... Droga Sprytu
Punkty umiejętności (0/35)
Teoria taktyki (8/20)
Wrodzona szybkość (7/18)
Sprawność fizyczna (7/17)
Przebijanie pancerza (7/7)
Słaby punkt (5/8)
Droga Magii
Teoria magiczna (1/20)
Poziom 69 dla Płonącej strzały... Droga sprytu
Punkty umiejętności (0/45)
Teoria taktyki (8/20)
Płonąca strzała (7/19)
Wrodzona szybkość (6/18)
Sprawność fizyczna (6/17)
Droga Magii
Teoria magiczna (6/20)
Zdolności magiczne (7/7) (to nie jest błąd!)
Zwiększenie punktów many (5/15)
Poziom 69 dla Przebicia pancerza... Droga Sprytu
Punkty umiejętności (0/45)
Teoria taktyki (10/20)
Wrodzona szybkość (9/18)
Sprawność fizyczna (9/17)
Przebijanie pancerza (7/7)
Słaby punkt (6/8)
Droga Magii
Teoria magiczna (2/20)
Potęga magiczna (2/10)
Poziom 79 dla Płonącej strzały... Droga sprytu
Punkty umiejętności (0/55)
Teoria taktyki (9/20)
Płonąca strzała (8/19)
Wrodzona szybkość (8/18)
Sprawność fizyczna (8/17)
Droga Magii
Teoria magiczna (8/20)
Zdolności magiczne (7/7)
Zwiększenie punktów many (7/15)
Poziom 79 dla Przebicia pancerza... Droga Sprytu
Punkty umiejętności (0/55)
Teoria taktyki (12/20)
Wrodzona szybkość (11/18)
Sprawność fizyczna (11/17)
Przebijanie pancerza (7/7)
Słaby punkt (7/8)
Droga Magii
Teoria magiczna (4/20)
Potęga magiczna (3/10)
Tyle powinno w zupełności wystarczyć by fryciarz7
Skuteczność Płonącej strzały
Oto tabelka przedstawiająca atak przy użyciu płonącej przy określonym dmg i poziomie płonącej:
img217.imageshack.us/img217/1344/tab1ni0.png img101.imageshack.us/img101/3527/bab2wm8.png img218.imageshack.us/img218/7019/tab3rs4.png img207.imageshack.us/img207/51/tab4cd3.png
Jest trochę duża ale tu mam w 1 pliku www.speedyshare.com/469263924.html
Legenda: Na zielono jest zaznaczony największy dmg przy danej ilości many. Na żółto jest zaznaczony dmg przy 3 użyciach płonącej Na złoto jest zaznaczony dmg przy 4 użyciach płonącej Na lazurowo jest zaznaczony dmg przy 5 użyciach płonącej
Myślę, że taka tabelka przyda wam się w doborze poziomu tejże umiejętności.by Rutrr
Dlaczego warto być Tropicielem
No cóż. Najpierw trochę opisze tę profesję, a potem napiszę jej wady i zalety. Tropiciel to postać posługująca się łukiem z obrażeniami magicznymi(w przedmiotach pojawiają się dopiero po 20lvlu). Można powiedzieć, że jest to paladyn na dystans z większym atakiem magicznym niż fizycznym. Po ostatnich zmianach można uznać, że jest to jedna z najlepszych profesji. Według mnie uzbrojenie nie jest drogie, co pozwala posiadać większą ilość pieniędzy. Co będę więcej opisywał. Przejdźmy do rzeczy. W razie błędów, czy braków proszę pisać w postach co dodać/zmienić.
Zalety: -Rzeczy nie są ani tanie ani drogie. Nie które profesje mają droższe, ale jak na tą profesje to się szybko zbiera pieniądze więc problemu nie powinno być. -Duże obrażenia magiczne jak i dosyć duże fizyczne przez co rozkładamy przeciwnika za nim do nas dojdzie(czasami). -Szybkie wbijanie expa. Można uznać, że ta profesja jest dobra na pvp jak i na exp. -Posiada dużą absorpcję, act jak i acm i dlatego z reguły expimy na potworach magicznych i tymi z trucizną. -Nie potrzebny jest duży zapasów mixów przez co również oszczędzamy. -Większość osób boi się atakować tropicieli nawet o kilka lvli gorszego od siebie samego.
Wady: -Mało hp, więc gdy wojowi się uda do nas dojść to kładzie nas na 1 krytyka(chyba, że słaby to co innego) -Uważany przez większość za najlepszą profesje rzadko kto wyjdzie na pvp, a za tym stoi mało PH i nie będziemy mogli kupować lepszych rzeczy za PH. -Potrzebują strzały do expienia przez co mają mało miejsca w ekwipunku.by DavisX
|